prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

joi, 27 octombrie 2011

ravas de iubire

…de atât de multa vreme am vrut sa-ti scriu un ravas de iubire, dar indiferent cum as fi facut-o...mi se parea prea putin. nu gaseam cuvântul, nu gaseam calea, nu gaseam...hârtia.
mi-am dat seama însa, ca am cautat gresit. cuvântul este..."nefiresc", calea este "privirea", iar hârtia este "sufletul...

iubirea nu exista decât prin iubire si nu se poate scrie decât cu ea însasi...
si asa..., acum, îti trimit cu toti fluturii mei frumosi ... un ravas prin care îti spun ca:

... te iubesc nefiresc de mult minunea mea de femeie cu privire calda, iar dragostea mea, va fi vesnic scrisa în sufletul meu...cu însusi iubirea ta...a mea!...

îti iubesc mâinile draga mea draga si ochii si zâmbetul si emotia ta copilareasca si inima care ori de câte ori te strâng la pieptul meu... bate... bate atât de tare încât sa o auda toata lumea... lumea mea, a noastra!

îti iubesc glasul...care e asemeni unui ceasornic plin de magie ce anunta zile pline de liniste si iubire... niciodata nu întârzie, niciodata nu rateaza, niciodata nu...uita.

în sufletul meu, clinchetul lui este precum cel mai dulce si senin sunet...care ma atinge bucurându-mi fiecare celula din mine...despre care nici macar nu as fi banuit ca exista si ma umple de fericire si multumirea ca-mi existi atât, atât de frumoasa si tacuta!

îti iubesc ... totul, pentru ca dai atât de frumos rost fiecarei clipe din existenta mea uneori cenusie si cernita de griji si tristeti, pentru ca transformi orice gest marunt într-un roi de fericire si zâmbete, de emotie si bucurii, pentru ca daca schioapat stii sa-mi arati ca acel "picior" va fi cel învingator si redându-i pasul firesc... pentru ca îmi arati scarile, dar ma sustii cu tot sufletul tau sa le urc...pasindu-mi alaturi asa cum nimeni nu mi-a pasit vreodata...

îti iubesc umbra pentru toata iubirea gingasa cu care ma înconjoara în fiecare clipa...si clipa...în toate clipele mele...

te iubesc pentru tot ceea ce sunt si-mi doresc a fi doar pentru ca tu esti...

te iubesc femeie frumoasa...pentru ca te iubesc si atât, iar aici nu este loc de stipulari, de interpretari, de negocieri, de exagerari, de nimic...decât de... iubire!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu