prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

vineri, 11 noiembrie 2011

Parabola micului suflet si a soarelui

Odata a existat un suflet care stia ca el este lumina. Acesta era un suflet nou si, prin urmare, nerabdator sa traiasca experiente. "Eu sunt lumina", spunea el. "Eu sunt lumina." Totusi, nici faptul ca o spunea, nici faptul ca o stia nu puteau sa se substituie experientei de a fi lumina. In imparatia din care venea acest suflet nu exista decat lumina. Fiecare suflet era maret, fiecare suflet era magnific si fiecare sufelt radia stralucirea luminii Mele impresionante. Si, astfel, micul suflet despre care vorbeam era ca o lumanare in soare. In mijlocul luminii marete - din care el era o particica - nu putea sa se vada, nici sa traiasca experienta ca Cine si Ce Era el cu Adevarat.
Si, astfel, acest suflet tanjea continuu sa se cunoasca. Si, atat de fierbinte era aceasta dorinta, incat intr-o zi am spus "stii, tu, Micutule, ce trebuie sa faci ca sa-ti implinesti aceasta dorinta teribila?"
"Doamne! Ce trebuie sa fac? As face orice!" a spus micul suflet.
"Trebuie sa te separi de noi ceilalti" am raspuns Eu"si trebuie sa aduci intunericul asupra ta."
"Ce inseamna intuneric, Atotputernice?" a intrebat micul suflet.
"Ceea ce tu nu esti", am raspuns Eu si sufletul a inteles.
Si asa a si facut, rupandu-se de Intreg - da, trecand chiar intr-o alta imparatie. Aici sufletul a avut puterea de a trai experienta tuturor felurilor de intuneric. Si asta a si facut.
Si totusi, in mijlocul intunericului de nepatruns, el a strigat: "Tata, Tata, de ce m-ai parasit?" Asa cum ai facut si tu in zilele tale cele mai negre. Dar Eu nu te-am parasit niciodata, totdeauna sunt alaturi de tine, gata sa-ti amintesc Cine Esti Tu cu Adevarat; gata. Intotdeauna gata sa te chem acasa.
De aceea fii lumina in intuneric si nu il blestema.
Si nu uita Cine Esti in momentul in care esti inconjurat de ceea ce nu esti. Si adu slava creatiei, chiar daca te straduiesti s-o schimbi.
Si sa stii ca ceea ce faci in timpul celor mai mari incercari va fi spre marele tau triumf. Pentru ca experienta pe care o creezi este afirmarea lui Cine Esti - si a lui Cine Vrei sa Fii.

2 comentarii: