prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

vineri, 3 iunie 2011

La marginea marii … !!!

Un val pribeag...si un nisip fierbinte...iti scriu acum povestea.......E doar povestea unei imbratisari fugare ce lasa valul fara mare si un nisip pustiu sa stea prea mult in soare...Ne-am intalnit acolo unde pescarusii isi tipa durerea … uneori.....La malul unei mari inspumate si mult prea agitate ...plangand si eu si tu cu neliniste in amurg...asteptarea...Eu sunt un val... izbit de mal iar tu un nisip arzand....in asteptarea valului...ne-a unit imbratisarea marii si am fost atat de scurt timp fericiti...atat cat valul atinge nisipul...Marea cea care pe mine ma trimitea spre tine … nisip in asteptarea valului ce va veni , sa-ti sature secatul...Tot ea era cea care ma trimitea sa ma cuprinzi in tine ,sa sorbi setos toti picurii din mine...Sa ma astepti ca pe un iubit ce ar trebui sa-si faca acolo popasul de uscat, popasul pentru tine......tu cea prea insetata......

Ne-am atins … !!!Te-am atins si m-ai atins,racorind fierbintele din tine si incalzind racoarea din mine....Te-am atins acolo unde scoicile raman si-si pierd cate o perla pe care tu , nu faci altceva decat....sa o ascunzi adanc in inima nisipului tau … !!!

Ce bine ca nu-s perla …!!!

Ce bine ca nu trebuie sa m-ascunzi in tine … !!!

Atat de grea ar fi plecarea ...si in zadar m-ar astepta...ea , marea !!!

Eu sunt doar un val … ce vine …si se retrage lasand mai apoi ca razele soarelui sa se intinda fierbinte peste tine nisip fin si primitor...Spuma marii ce ne invaluia , ne-a ascuns atat de alb,atat de involburat … sarutul ud de doruri patimase ...ne-am impletit...eu , valul ud...si tu , nisip uscat...nisip prea fin ...si val prea agitat …Ne-am contopit o vreme … si alene …m-am afundat...si m-ai lasat...te-ai racorit ...iar eu te-am ajutat...Dar marea cea mare...striga deja plecarea mea...ca pe o plecare ce avea sa vina...plecare ce stiam amandoi ca asta va urma...sunt eu...valul ce-a fost... si mai vine spre tine...Esti tu,nisipul ce-asteapta mereu... racoarea din mine...Te simt aproape si revin mai puternic si mai implinit decat am fost.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu