prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

sâmbătă, 22 octombrie 2011

am nevoie

Neconditionat. Fara obligatii sau pretexte. Simplu. Necomplicat.
Fara prea multe cuvinte. Atat. Putin. Scurt!

Am nevoie de oameni sinceri in jurul meu, de grija si macar cineva, mi-ar placea
sa inteleaga de ce…

Am nevoie ca cineva sa ma scoata dimineata devreme devreme, cand inca adie vantul, la plimbari lungi si sa-mi vorbeasca frumos, despre una sau alta…

Am nevoie… de nopti care se termina si incep pe acelasi “ritm”… Am nevoie de un transplant de suflet… cel pe care il am e prea pustiu, s-a pietrificat de-atata umblet… Am nevoie de un transplant de vise, cele actuale s-au pierdut undeva in spate, spatiu, timp… si-mi doresc doar lucruri care sa ma multumeasca interior si sa-mi dea o stare de bine!
Am nevoie de o eternitate sa ma adun din cele patru zari, sa invat ca inca se mai poate si din optimism sa-mi fac carari.. ! – Si nu stiu ce-neamna: “S-a Sfarsit!”

Am nevoie de ceva ce mi-a lipsit toata viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu