prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

sâmbătă, 29 octombrie 2011

e s t i

Esti tot ce tot ce am asteptat de la viata, si poate de aceea vreau sa adorm langa tine, sa te trezesc usor cu un sarut, ca sa ma faci sa ma pierd din nou in ochii tai plini de dragoste pentru mine. Si pentru ca ai reusit sa ma faci sa cred ca pentru fericirea adevarata este nevoie de doi. Si mi-am adus aminte de un adevar, spus de cineva: "Sa iubesti, nu e nimic. Sa fii iubit, e deja ceva. Dar sa iubesti si sa fii iubit, e totul".
Cu iubirea in suflet te schimbi. Fizic, ai batai de inima venite din senin, tremur al mainilor, slabiri de piciore sau vocea schimbata. Dar cele mai multe schimbari le simti in mintea ta, in sufletul care este plin de aceea fiinta, in inima care nu mai este a ta. Lumea ti se pare mai buna, florile miros mai frumos, pasarile canta ca si niciodata inainte, totul are o alta culoare in jurul tau. Vezi lucruri minunate in jurul tau pe langa care doar treceai, nu le observai.
Iubirea te face mai sensibil la tot ce te inconjoara. Te face sa-ti fie dor de lucrurile care le-ai facut, sau chiar mai mult, de cele care inca nu le-ai facut. Dar totul, absolut totul are legatura cu persoana ce o iubesti.
Poate ca am vrut sa inteleg ce este iubirea. Acum ca am inteles ce este, vreau mai mult ca oricand sa daruiesc ce am inteles, adica iubirea. Iar pentru asta esti tu.
Ai aparut de nicaieri, dar prin ceea ce esti, ai devenit cea mai importanta fiinta pentru mine. Si numai tinandu-te de mana am reusit sa ajung pana aici. Iar daca am auns sa iubesc, asta ti-o datorez tie, si vreau ca sa ramai pentru totdeuna iubirea vietii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu