prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

joi, 6 octombrie 2011

indemn

Îţi deschizi ochii să priveşti realitatea, să o înfrunţi. Eu te îndemn să inchizi ochii, să-ţi imaginezi lumea din tine, să pătrunzi în ea. Încerci să te cauţi în ceilalţi, să te găseşti. Eu te îndemn să te creezi după bunul tău plac. Te închizi în tine, taci şi te sufoci cu gânduri. Eu te îndemn să strigi cât de tare poţi , să te eliberezi. Iţi desenezi visele pe coli albe, întrebându-te cum ar fi dacă... Eu te îndemn să-ţi trăieşti visele, să vezi cum e dacă... Priveşti în trecut, te întrebi cum va fi viitorul. Eu te îndemn să te concentrezi pe prezent, să trăieşti clipa. Îţi culegi o floare,o duci acasă, o pui în vază. Eu te îndemn să plantezi o floare, să o îngrijeşti, să o creşti. Pierzi ocazii de a gusta din viaţă doar pentru că ţi-e frică. Eu te îndemn să spui mai mulţi de "Da" şi mai puţini de "Nu". Te uiţi la cei din jurul tău, simţi că îţi lipseşte ceva. Eu te îndemn să priveşti în tine, să cauţi piesele lipsă. Te mulţumeşti să treci prin viaţă. Eu te îndemn să trăieşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu