prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

vineri, 3 iunie 2011

te iubesc

Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti
Ci si pentru ceea ce sunt eu
Atunci cand sunt cu tine.

Te iubesc Pentru acea parte din mine
Pe care tu o aduci la suprafata.
Te iubesc Pentru ca iti asezi mana
Pe inima mea in forma de cupa

Si treci peste toate acele lucruri
Slabe si stupide
Vazand in schimb
Si scotand la lumina

Toate acele frumuseti
Pe care nimeni nu le-a privit suficient de atent
Pentru a le observa.
Te iubesc

Nu numai pentru
Ceea ce ai facut din tine
Ci si pentru ce ti-ai propus
Sa faci din mine.

Te iubesc pentru ca ma ajuti sa fac
Din haosul vietii mele Nu o taverna
Ci un templu.
Te iubesc

Pentru ca ma ajuti sa-mi incep
Activitatile mele de zi cu zi
Nu cu un repros Ci cu un imn.
TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu