prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

marți, 27 septembrie 2011

doar o noapte

Sunt zile in care mi se pare ca nimic nu-mi merge bine, ca as vrea mai mult, ca nu voi avea niciodata ce vreau acum.In clipa asta as da totul pentru o noapte. O noapte in care visele sa nu se mai sfarseasca, o noapte din care sa nu ma mai trezesc, o noapte in care sa nu ma gandesc ca va veni si o dimineata in care visul se va sfarsi si eu voi ramane din nou singur, fara vis...
O noapte fara cuvinte, doar cu priviri, doar cu suflete.Cuvintele sunt inselatoare si te tradeaza cand te astepti mai putin. De aceea nu le vreau, am nevoie doar de tacere, de liniste. O liniste in care singurele care vorbesc sunt sufletele. Ele nu pot minti, nu pot insela, sunt purea.
M-as lasa cuprins in brate de un astfel de suflet, care nu stie sa minta si m-as pierde intr-o lume ireala, doar pentru o noapte, doar pentru o clipa, doar pentru a simti ce n-am simtit nicicand,niciodata. As uita ca dimineata, sufletul ia forma umana, deci inselatoare, si magia se risipeste,devenim noi,cei care traim in minciuna.
Mi-ar fi teama, ca visul s-ar pierde in ceata noptii ce se sfarseste. Vreau doar o noapte,..o noapte si nici o zi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu