prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

vineri, 23 septembrie 2011

EU

..Verbul meu : a fi
Preocupare : variata
Timpul meu :activ
Activitatile mele preferate: cele care-mi fac placere in diferite momente
Cuvantul preferat : sinceritate
Placere ascunsa : gatitul
Egoist ? mai rar dar se strecoara.
Generos : cu cine consider ca merita
Ce nu impart : grijile si iubita
Culoarea : albastru,verdele….si cred ca ar mai fi
Umor : simt al umorului dezvoltat
Fite : doar cand vreau sa ma rasfat
Pitici pe creier : vreo * cred(Rusinosul, Mutulica,Happy, Doc, Hap-ciu!, somnorosul,Morocanosul)
Sarit de pe fix : daca intarzie cineva la ora stabilita si atunci cand sunt mintit
Caracteristic : calm,vesel …si altele ce pot fi descoperite
Ceva rau ? involutia
Adevarul ? rasaritul
Simtaminte : vesel
Ce imi place : ambianta calma, calda, placuta
Ce detest : rautatea, intriga, minciuna
Cu ce ma laud : ca nu ma laud?
Starea de fapt : vesnic in alergare.
Ce ma scoate din sarite : contrazicerea nefondata
Cum sunt ? un tarm in care se lovesc multe, dar tot linistit ramane dupa furtuna.
Intrebarea idioata : ce faci ?
Ce am in suflet :vise
Ce consider ca am nevoie : ce depinde de mine.
Ce nu trebuie sa mi se faca : sa uiti sa ma respecti
Ce nu trebuie sa imi ceri : sa injur si sa mint
Pozitia ierarhica potrivita : locul ce il merit
Diurn / Nocturn : functionez la parametrii normali indiferent de ora
Conventional ? depinde de situatii
Traditionalist ? de sarbatori ma prinde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu