prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

luni, 24 octombrie 2011




Sa ma crezi dar imi pare rau
Stau de vorba cu chipul tau
Iarta-ma si nu ma ierta
Uita-ma, uita-ma, nu ma uita!
Trece noapte si trece zi
Tu ai fost si mereu vei fi
Te-am cantat si te voi canta,
Te-am sunat...sa-mi auzi inima.

Din nou ninge floarea de tei,
Soapte cad, galben cad pe alei
Si bat, of... cu grindini de ploi
Si raman amintiri pentru doi!

Eu te cred dar eu nu regret
Cucul canta incet, incet
Vai, vai, vai, vai de steauna lui
Are cuib, are cuib si n-are cuib
Ca si cucul hoinar si tu..
Pleci si vii, vii cu da si nu.
Te astept, te astept mereu
Vino lin, vino lin dragul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu