prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

vineri, 9 decembrie 2011

GRAMATICA~VERBELE...

IUBESC cu puterea vantului,dincolo de infinitul spatiului si timpului,ca nimeni altcineva,in culori de curcubeu...
ADOR in mii de culori caci invaluita cu iubire imi este inima.
SIMT cu fiecare privire,cu fiecare atingere,cu sufletul.
VREAU sa-mi fie imbratisata inima si sufletul,in pasiuni nebune,in patul cu cearşaf alb si trandafiri multi...neincetat si sub ploaie calda
SA DANSEZ descult…
MIROS si nu ma satur de iubire si
MA IMBAT de atata fericire si in vise
MA PIERD in cea mai dulce iubire.
ESTI motivul pentru care
ZAMBESC in fiecare clipa,ingerul ce mi-
A DAT a lui aripa.
ESTI ceea ce imi doresc cel mai mult in viata asta raiul meu din lumea aceasta.
TE DORESC in noaptea e cea mai lunga...azi,maine,mereu,in fiecare clipa ce trece si mai mult cand sufletul tau acopera sufletul meu in vremea rece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu