prietenie

Viața este un dulce rai, iar cheia de la poartă este frumusețea sufletului...o viață plină de iubire , va avea si spini, dar o viață fără iubire nu va avea niciodată trandafiri...!

vineri, 16 septembrie 2011

si iarasi....acelasi......TE IUBESC....

Dă-mi mâna și lasă-mă să te port spre culmile înalte, printre norii străvezii.
Lasă-mă să-ți arăt prima rază de soare prin ochii mei și să simți adierea blânda a vântului pe pielea mea.
Dă-mi voie sa-ți arăt cum să asculți marea, cum să asculți noaptea și liniștea ce te-nconjoară.
Lasă-mă să-ți port pașii prin nisip, spre necunoscut, undeva departe în zare, acolo unde se îmbina cerul cu pământul.
Lasă-mă să miros florile în locul tău și tu să le simți parfumul, să ascult melodia vieții ca tu să o poți trai.
Lasă-mă să-ți spun noapte bună încet și duios.
Ți-as arăta cum să plângi cu ploaia, cum să cânți cu vântul, cum să dansezi cu soarele, cum să trăiești cu viața, cum să simți cu sufletul.
Te-aș face să vezi minunile, să crezi în ele și nu în ultimul rând te-aș învăța să speri.
Sunt gata să-ți ofer totul, fiecare bătaie a inimii mele, fiecare răsuflare, fiecare clipire.
Lasă-mă să-ți fiu începutul și sfârșitul, noapte și zi, viață și speranță, lasă-mă să-ți pun iubirea în suflet și tu să o trăiești.
TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu